4 marca 2015 r. odbyło się podsumowanie projektu edukacyjnego „Jestem klientem banku”, którego organizatorami są SKO działająca w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kole oraz PKO BP o/w Kole.
W części pierwszej uczniowie spotkali się z Andżeliką Gutowską – pracownikiem PKO BP w Kole, opiekunem SKO z ramienia banku, która przeprowadziła pogadankę nt: „Bankowość elektroniczna”. W oparciu o prezentację multimedialną wychowankowie zapoznali się z możliwościami bankowości elektronicznej, podstawowymi zasadami bezpiecznego korzystania z usług bankowości internetowej i zagrożeniami, jakie mogą ich spotkać w Internecie. Na zakończenie części pierwszej został przeprowadzony quiz dotyczący tematyki bankowej i ekonomicznej, którą uczniowie poznali w trakcie spotkań z panią Andżeliką, wycieczek tematycznych do banku oraz zajęć przedmiotowych. Dla uczestników spotkania, którzy wykazali się dużą wiedzą i aktywnością, czekały nagrody.
W części drugiej spotkania rozstrzygnięto konkurs plastyczny „Moja wizyta w banku”, który został ogłoszony w czasie trwania projektu. Wszystkie prace zostały wyróżnione, a stosowne dyplomy i upominki wręczali: przedstawiciele PKO w Kole: Andżelika Gutowska i Grzegorz Kozłowski – Kierownik Działu Obsługi Klienta oraz szefostwo SOSW w Kole: Elżbieta Budzińska i Krystyna Wasilewska.
Autorzy projektu „Jestem klientem banku” docenili również trud i zaangażowanie nauczycieli, którym złożono podziękowania i wręczono stosowne dyplomy uznania. Cały projekt trwał od 17 grudnia 2014 r. do 4 marca 2015 r.
Tekst: Krzysztof Sójecki, zdjęcia: Aneta Brdyś (SOSW w Kole)
what is tinder , tinder website
http://tinderentrar.com/
plenty fish date site
online dating service